sobota, 18 sierpnia 2012

Najlepszy antyperspirant? GARNIER mineral

Mamy lato, znowu upały, pewnie wiele z Was nadal szuka antyperspirantu, który spełniłby w końcu Wasze  oczekiwania...
Ja bardzo długo szukałam kosmetyku, który w pełni mnie zadowoli.. I w końcu znalazłam! Gdy zakupiłam go po raz pierwszy, nie próbowałam juz żadnych innych.

Zapraszam na jego recenzje



Według producenta:
1-sze dezodoranty mineralne Garniera. Skuteczność 48h. Twoja skóra oddycha.

Szeroka gama produktów, a każdy z nich odznacza sie innym zapachem - w których każda kobieta znajdzie cos dla siebie:
- Action Control
- Invisi Clear
- Extra Fresh
- Sensitive
- Extra Care
- Beauty Care ( ja posiadam ten i zajmę sie nim w dalszej częsci)

GARNIER mineral Beauty Care

Dezodorant Garnier Mineral Beauty Care zawiera pielęgnacyjne olejki i naturalne drobinki perłowe, aby nadać gładkość skórze. Drobinki perłowe wyrównują koloryt skóry i niedoskonałości spowodowane depilacją Posiada przyjemny i kobiecy zapach przez 48h.


Moja opinia:


Dezodorant ma świetny zapach (jak z resztą każdy z tej gamy produktów, bo próbowałam też dwóch innych). Moja skóra jest po nim miękka, a co najważniejsze - ze wszystkich dezodorantów, które testowałam TEN działa najdłużej (nie jest to może 48h, które obiecuje producent, ale od rana do wieczora na pewno!)

Konsystencja nie za rzadka, w sam raz, szybko się wchłania. Czujemy się komfortowo i świeżo - przede wszystkim.
Widocznie są drobinki perłowe (na zdjęciu), co na pewno uatrakcyjnia produkt


Podsumowanie:

Plusy:

- świetny zapach
- szybko się wchłania
- działa od rana do wieczora
- wygodne opakowanie
- produkt wydajny
- tani (jak na taką jakość), bo kosztuje ok. 7 - 10zł
- dostępny w większości drogerii i supermarketów

Minusy:
- brak!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz