piątek, 17 sierpnia 2012

Cztery pory roku - krem do rąk

Witajcie!

Dziś zajme się recenzją kremu do rąk "Cztery pory roku - Energia i świeżość owoców"


Producent: PharmaCF

Co obiecuje producent? 
Lekki krem do codziennej pielęgnacji rąk i paznokci. Intensywnie nawilża wzmacniając warstwę ochronną naskórka. Zawarty w kremie kompleks witaminowy doskonale odżywia, czyniąc skórę miękką i gładką.

Opakowanie: wygodna tubka o pojemności 125 ml

Składniki aktywne: - kompleks witamin AEF
                             - ekstrakty owocowe z malin, jagód i wiśni

Moja opinia: Jest to jeden z najlepszych kremów do rąk, których używałam. Kupiłam go zachęcona niską ceną (około 5 zł za 125 ml) oraz wspaniałym zapachem, od którego nie mogłam oderwać nosa - jest on po prostu zniewalający.
Konsystencja - nie za gęsta - co akurat bardzo mi się podoba, bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze (co akurat jest cechą wielu innych produktów).

Po użyciu tego kremu moje dłonie są miękkie i pachnące. Używam go zawsze  na noc (po wysuszeniu skóry podczas kapieli).

PODSUMOWANIE:

Plusy:
- niska cena
- nie pozostawia tłustego filmu na skórze
- wspaniale pachnie
- szybko się wchłania
- nawilża
- baaaardzo wydajny

Minusy: brak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz