środa, 22 sierpnia 2012

Balsamy do ust

Wyprobowałam juz wiele balsamów do ust, aż w końcu natrafilam na dwa najlepsze dla mnie. Preferuję balsamy w słoiczkach - jakos bardziej przypadły mi do gustu (chociaż mam lekki problem z wydobyciem - z powodu dlugich paznokci, ale daję radę) Smaruje usta zawsze na noc, często rano budziłam się już z wysuszonymi. Dzięki tym dwóm balsamom - po zejściu z łózka mam nawilżone i miękkie usta. Poznajcie je!

Miejsce 2:

CARMEX

Ze strony producenta:

* Balsam do ust Carmex zawiera unikalny zestaw składników, wraz z naturalnymi substancjami nawilżającymi, takimi jak masło kakaowe i lanolina. Te i inne składniki nadają ustom zdrowy wygląd, dzięki utrzymywaniu odpowiedniego poziomu nawilżenia, co zapobiega ich wysuszaniu i pękaniu.

* Carmex zawiera kamforę i mentol. Składniki te powodują efekt chłodzenia, przynoszą ulgę podrażnionym, mocno popękanym ustom, nadają im zdrowy wygląd, dzięki temu czujemy się tak dobrze i dobrze wyglądamy.

Moja opinia:

 Konsystencją przypomina wazelinę, kolor - miodowy.

Po nałożeniu na usta odczuwalny efekt mrowienia i chłodzenia - o czym zapewnia producent. Po pierwszym użyciu nie przypadło mi to do gustu, ale po drugim zakochałam się w tym wrażeniu:) Często smaruje usta, żeby poczuć ten chłód.
Nawilżenie - dość dobre, lepsze, niż wiele innych polskich balsamów w sztyfcie, aczkolwiek nieco gorsze niż mój balsam nr 1 (o którym napiszę w kolejnym poście).
Nie wchłania się zbyt dobrze - poprzez swoją konsystencję, ale przynajmniej wiemy, że mamy ochronę na ustach.
Nie mogę się doczekać, aż wypróbuję go zimą. Mam wtedy często spierzchnięte usta i chętnie ukoję je tym balsamem.

Podumowanie:

Plusy: 

- wspaniały efekt chłodzenia
- dość dobre nawilżenie ust
- szeroka gama produktów (słoiczek, tubka, sztyft, róznie warianty "smakowe")

Minusy:
- małe opakowanie (zaledwie 7,5g)
- dość wysoka cena jak na taką zawartość
- mała dostepność (dostepny w sieci super-pharm - na pewno)

Na pewno kupię go nie raz i chetnie wypróbuje pozostałe produkty!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz